Nega grudi

Usvojite dobre navike

Grudi nemaju nijedan mišić: njihova uspravljenost zavisi pre svega od tonusa kože. Da biste ih što bolje zaštitili, usvojite dobre navike na početku trudnoće i pridržavajte se sve do porođaja ili prestanka dojenja.

 

  • Uvek nosite grudnjak dobro prilagođen veličini vaših grudi, koji dobro podržava i ima široke naramenice. Ako su vam grudi teške i bolne, možete grudnjak imati na sebi i dok spavate, kako biste sebi olakšali.
  • Svaki dan masirajte grudi kružnim pokretima spolja prema unutra sredstvom za negu posebno formulisanim za grudi trudnica. To će doprineti ublažavanju napetosti grudi, očuvanju elastičnosti kože i sprečavanu opuštanja.
  • Ako niste zimogrožljivi, poprskajte grudi mlazom sveže ili hladne vode na kraju svakog tuširanja da biste tonirali kožu.
  • Za razvoj grudnih mišića, koji se nalaze ispod grudi i doprinose njihovom podupiranju, redovno radite ove dve vežbe:
    • Odguravanje dlanova: spojite dlanove, laktove podignite u visini ramena i stiškajte udišući. Držite 3 sekunde, a zatim pustite izdišući. Vežbu ponovite 20 puta.
    • « X-U » : izgovorite naglašeno « X » i udahnite; izgovorite « U » napućivši usta i izdahnite. Ponovite ovu vežbu 15 puta.
  • I na kraju, nastojte da ograničite dobijanje na težini da biste sprečili preveliko povećanje grudi.

 

 

Dajte komentar

Pošalji