Naš cilj: postići neutralnost ugljenika (nula emisije) do 2030. godine

U decembru 2019. godine, tokom konferencije UN o klimatskim promenama, zajedno sa 500 drugih kompanija sa sertifikatom kompanije B Corp, obavezali smo se da ćemo postići neutralnost ugljenika do 2030. godine - dvadeset godina pre 2050. datuma određenog Pariskim sporazumom.


To znači da ćemo transformisati naše procese nabavke i proizvodnje i biti još bliži našim kupcima i funkcionisaćemo sa kružnim pristupom ciklusu naših proizvoda i  njihove ambalaže.

Nabavka sirovina

Image
Responsible sourcing

Odgovorna nabavka

Nabavkom iz odgovornih biljnih sektora koji su stavljeni pod kontrolu UEBT, naš cilj je da bolje kontrolišemo sledljivost naših aktivnih biljnih sastojaka: od uzgoja ili branja do prerade i integracije u naše proizvode. Da bismo to učinili, sarađujemo sa svim zainteresovanim stranama u ovom sektoru: poljoprivrednicima, lokalnim vlastima, agronomima, itd.

Image
Natural and organic ingredients

Prirodni i organski sastojci

Od osnivanja, uvek smo birali najbolje sastojke iz biljnog sveta, po mogućstvu organske, istovremeno obezbeđujući bezbednost naših proizvoda primenom stroge povelje o formulacijama.

Image
The fight against waste

Borba protiv otpada

Prerađujemo avokado koji bi trebalo da ode u otpad da bismo stvorili kozmetičke aktivne sastojke za naše proizvode. Čitav avokado (uključujući košticu) transformiše se u ulje i prah od kojih dobijamo naš avokado Perseose® koji se može naći u našim proizvodima.

Sastav i proizvodnja

Image
Green extraction processes

Proces zelene ekstrakcije

Koristimo posebne tehnologije koje poštuju ljude i našu planetu: molekularnu destilaciju (zeleni proces koji se koristi za odvajanje i koncentraciju vrhunskih sastojaka ulja) i biotehnologije kao što je enzimsko inženjerstvo, zamena za hemijske supstance.

Image
Downsizing water and energy consumption

Smanjivanje potrošnje vode i energije

Od 2018. Godine, na 100 proizvedenih jedinica smanjili smo potrošnju električne energije za 17,1%, gasa za 23,1% i vode za 20,8%.

Image
Green energy

Obnovljiva energija

Od 2018. godine kupujemo 100% električne energije iz obnovljivih izvora energije (vetar, voda, itd.) za našu proizvodnu lokaciju u Francuskoj. Za 100% količine električne energije koju koristi naša proizvodna lokacija Expanscience, u mrežu se uvodi 100% francuske električne energije iz obnovljivih izvora.

Ambalaža i distribucija

Image
Eco-designed products

Proizvodi sa ekološkim dizajnom

Naši proizvodi su ekološki dizajnirani tokom celog životnog ciklusa. Naše boce i kartonske kutije mogu se reciklirati, težina naše ambalaže je smanjena na minimum i uputstva su izbačena. Kad god koristimo kartonske kutije, one su dobijene uz održivu eksploataciju šuma i a boja za štampu na bazi biljnih ulja.

Image
Experimenting bulk

Eksperimentisanje na veliko

Trenutno eksperimentišemo u prodaji na veliko: tj. u prodaji neupakovanih proizvoda. Ideja je da se krene korak dalje u eko-dizajnu naših proizvoda, posebno u pogledu smanjivanja ambalaže. Pakovanje ne veliko, zelena metoda distribucije, spada u pristup kružne ekonomije i nudi alternativu plastičnim bocama.

Image
Route optimization

Optimizacija rute

Skladište GEODIS nalazi se na manje od 800 metara od naše fabrike (ISO140001 sertifikovano - standard za upravljanje zaštitom životne sredine).

Naša politika eko dizajna

-142 tone

plastike je korišćeno pri pakovanju od 2010 

-65 tona

kartona je korišćeno pri pakovanju od 2010

Image
B Corp certified

Ponosni na B Corp

2018., naši napori i obaveze nagrađeni su sertifikatom B Corp. Priznat širom sveta, ova pionirska oznaka dodeljuje se kompanijama i brendovima čiji je cilj da budu „najbolji za svet“ a ne „najbolji na svetu“. Ova oznaka zahteva da imamo aktivističku viziju svog uticaja na svet.

  • Šta je B Corp?

    B Corp je visoko zahtevna, pionirska međunarodna oznaka koja se dodeljuje brendovima koji pokazuju trostruki ekonomski, socijalni i ekološki pristup i koji svoje poslovanje razvijaju sa pozitivnim uticajem na društvo i životnu sredinu.

  • Who is B Corp?

    B Corp predstavlja zajednicu od više od 2.800 kompanija širom sveta koje dele istu humanističku viziju ekonomije i koje stavljaju opšti interes u srž svog poslovnog modela, kombinujući tako ekonomske, socijalne i ekološke performanse.

  • Želite da saznate više?

B Corp je visoko zahtevna, pionirska međunarodna oznaka koja se dodeljuje brendovima koji pokazuju trostruki ekonomski, socijalni i ekološki pristup i koji svoje poslovanje razvijaju sa pozitivnim uticajem na društvo i životnu sredinu.

B Corp predstavlja zajednicu od više od 2.800 kompanija širom sveta koje dele istu humanističku viziju ekonomije i koje stavljaju opšti interes u srž svog poslovnog modela, kombinujući tako ekonomske, socijalne i ekološke performanse.

Saznajte više o Musteli
NAŠA STRUČNOST U DERMATOLOGIJI

Naše jedinstveno znanje o bebinoj koži

U NAŠIM PROIZVODIMA

Samo najbolje - to je to!

NAŠA PRIČA

Francuski porodični brend posvećen porodici, od 1950