Naš cilj: postići neutralnost ugljenika (nula emisije) do 2030. godine

U decembru 2019. godine, tokom konferencije UN o klimatskim promenama, zajedno sa 500 drugih kompanija sa sertifikatom kompanije B Corp, obavezali smo se da ćemo postići neutralnost ugljenika do 2030. godine - dvadeset godina pre 2050. datuma određenog Pariskim sporazumom.


To znači da ćemo transformisati naše procese nabavke i proizvodnje i biti još bliži našim kupcima i funkcionisaćemo sa kružnim pristupom ciklusu naših proizvoda i  njihove ambalaže.

Nabavka sirovina

Responsible sourcing

Odgovorna nabavka

Nabavkom iz odgovornih biljnih sektora koji su stavljeni pod kontrolu UEBT, naš cilj je da bolje kontrolišemo sledljivost naših aktivnih biljnih sastojaka: od uzgoja ili branja do prerade i integracije u naše proizvode. Da bismo to učinili, sarađujemo sa svim zainteresovanim stranama u ovom sektoru: poljoprivrednicima, lokalnim vlastima, agronomima, itd.

Natural and organic ingredients

Prirodni i organski sastojci

Od osnivanja, uvek smo birali najbolje sastojke iz biljnog sveta, po mogućstvu organske, istovremeno obezbeđujući bezbednost naših proizvoda primenom stroge povelje o formulacijama.

The fight against waste

Borba protiv otpada

Prerađujemo avokado koji bi trebalo da ode u otpad da bismo stvorili kozmetičke aktivne sastojke za naše proizvode. Čitav avokado (uključujući košticu) transformiše se u ulje i prah od kojih dobijamo naš avokado Perseose® koji se može naći u našim proizvodima.

Sastav i proizvodnja

Green extraction processes

Proces zelene ekstrakcije

Koristimo posebne tehnologije koje poštuju ljude i našu planetu: molekularnu destilaciju (zeleni proces koji se koristi za odvajanje i koncentraciju vrhunskih sastojaka ulja) i biotehnologije kao što je enzimsko inženjerstvo, zamena za hemijske supstance.

Downsizing water and energy consumption

Smanjivanje potrošnje vode i energije

Od 2018. Godine, na 100 proizvedenih jedinica smanjili smo potrošnju električne energije za 17,1%, gasa za 23,1% i vode za 20,8%.

Green energy

Obnovljiva energija

Od 2018. godine kupujemo 100% električne energije iz obnovljivih izvora energije (vetar, voda, itd.) za našu proizvodnu lokaciju u Francuskoj. Za 100% količine električne energije koju koristi naša proizvodna lokacija Expanscience, u mrežu se uvodi 100% francuske električne energije iz obnovljivih izvora.

Ambalaža i distribucija

Eco-designed products

Proizvodi sa ekološkim dizajnom

Naši proizvodi su ekološki dizajnirani tokom celog životnog ciklusa. Naše boce i kartonske kutije mogu se reciklirati, težina naše ambalaže je smanjena na minimum i uputstva su izbačena. Kad god koristimo kartonske kutije, one su dobijene uz održivu eksploataciju šuma i a boja za štampu na bazi biljnih ulja.

Experimenting bulk

Eksperimentisanje na veliko

Trenutno eksperimentišemo u prodaji na veliko: tj. u prodaji neupakovanih proizvoda. Ideja je da se krene korak dalje u eko-dizajnu naših proizvoda, posebno u pogledu smanjivanja ambalaže. Pakovanje ne veliko, zelena metoda distribucije, spada u pristup kružne ekonomije i nudi alternativu plastičnim bocama.

Route optimization

Optimizacija rute

Skladište GEODIS nalazi se na manje od 800 metara od naše fabrike (ISO140001 sertifikovano - standard za upravljanje zaštitom životne sredine).

Naša politika eko dizajna

-142 tone

plastike je korišćeno pri pakovanju od 2010 

-65 tona

kartona je korišćeno pri pakovanju od 2010

B Corp certified

Ponosni na B Corp

2018., naši napori i obaveze nagrađeni su sertifikatom B Corp. Priznat širom sveta, ova pionirska oznaka dodeljuje se kompanijama i brendovima čiji je cilj da budu „najbolji za svet“ a ne „najbolji na svetu“. Ova oznaka zahteva da imamo aktivističku viziju svog uticaja na svet.

Our commitments / B Corp video EN
  • B Corp je visoko zahtevna, pionirska međunarodna oznaka koja se dodeljuje brendovima koji pokazuju trostruki ekonomski, socijalni i ekološki pristup i koji svoje poslovanje razvijaju sa pozitivnim uticajem na društvo i životnu sredinu.

  • B Corp predstavlja zajednicu od više od 2.800 kompanija širom sveta koje dele istu humanističku viziju ekonomije i koje stavljaju opšti interes u srž svog poslovnog modela, kombinujući tako ekonomske, socijalne i ekološke performanse.

B Corp je visoko zahtevna, pionirska međunarodna oznaka koja se dodeljuje brendovima koji pokazuju trostruki ekonomski, socijalni i ekološki pristup i koji svoje poslovanje razvijaju sa pozitivnim uticajem na društvo i životnu sredinu.

B Corp predstavlja zajednicu od više od 2.800 kompanija širom sveta koje dele istu humanističku viziju ekonomije i koje stavljaju opšti interes u srž svog poslovnog modela, kombinujući tako ekonomske, socijalne i ekološke performanse.

Saznajte više o Musteli

NAŠA STRUČNOST U DERMATOLOGIJI

Naše jedinstveno znanje o bebinoj koži

U NAŠIM PROIZVODIMA

Samo najbolje - to je to!

NAŠA PRIČA

Francuski porodični brend posvećen porodici, od 1950